FANDOM

Wa'an
Waan.jpg
Plávajúce mesto
Typ veľkomesto
Obyvateľstvo všetky rasy Bájnej zeme
Zriadenie demokracia
Vládca  ??
Príslušnosť neutrálni
Lokácia Olionovo more

Wa'an je starobylé mesto plávajúce uprostred Olionovho mora. Je to neutrálny mestský štát, na ktorého riadení sa podieľa Rád Dračieho srdca spolu s goblinmi, heziranmi a občasne aj ďalšími rasami.

LokáciaEdit

Wa'an je veľmi špecifickým mestom - nielen preto, že sa nachádza uprostred mora. Toto mesto sa totiž po mori plaví. Vďačí za to očarovanému systému kanálov a potrubí, ktoré prechádzajú naprieč celým mestom. Keď sa Wa'an pohybuje, potrubia odsávajú vodu z prednej časti mesta a vypúšťajú zo zadnej. Vďaka tomuto systému sa môže celé mesto hýbať naprieč oceánmi bez akéhokoľvek paliva. Doteraz sa nikomu nepodarilo zistiť, kto mesto postavil, ani akým spôsobom potrubia fungujú.

Wa'anova poloha sa neustále mení. Wa'anský dóža (vládca mesta) nariadil, aby celý Wa'an fungoval ako akýsi obrovský dopravný prostriedok. Smer je udávaný z navigačnej veže uprostred mesta. Nepovolané osoby majú do tejto budovy vstup prísne zakázaný, a nik, okrem zaučených navigátorov nevie, ako mestom hýbať. Podľa medzinárodných dohôd má však Wa'an presne stanovenú trasu, pokiaľ sa nejedná o prípad núdze.

Tradičná trasaEdit

Mesto opisuje v Olionovom mori akúsi nepodarenú ležatú osmičku. Svoju trasu začína pri meste mágov El´Sahire v púšti Sahés. Následne sa pohybuje na severozápad a opisuje severné pobrežie Erentie (južného kontinentu). Ďalšou zastávkou je Obsidiánová Hliadka - mesto v Numerskej púšti, pod spoločnou správou nemŕtvych, skaerebiánov a goblinov. Potom zamieri prudko na sever, naprieč morom až k sopečnému pobrežiu Mogunduru. Na pár dní "zakotví" pri Puerto del Fuego a potom pokračuje popri pobreží Tyrindoru až k Bakorijskej vysočine. Wa'an tu zastaví pri niektorej z pobrežných orských dedín a potom zamieri na juhovýchod. Znovu križuje Olionovo more, až kým nedorazí k Saržarovým ostrovom. Obopláva severné atoly a pokračuje ďalej ku Karavanžskému pobrežiu. Tu zastaví pri niektorých goblinských mestách a potom sa vracia krížom k El'Sahiru.

Elfovia a zvierací nedávno spísali petíciu, aby Wa'an pri plavbe okolo džungle Kamaranga zamieril až do Veľkého ústia a kotvil aj pri Elgrunde. Či sa tak stane zostáva na rozhodnutí dóžu.

ZvláštnostiEdit

  • Prastará mágia zabraňuje komukoľvek teleportovať sa z alebo do Wa'anu.

Also on FANDOM

Random Wiki