FANDOM

Olionovo more
200px
caption
Dôležité sídla Wa'an
Obyvateľstvo rôzne
Zriadenie neutrálne územie
Vládca žiaden
Príslušnosť neutrálni
Lokácia more medzi Erentiou a Tyrindorom

Olionovo more je rozsiahlá plocha slanej vody medzi Tyrindorom (severným kontinentom) a Erentiou (južným kontinentom).

VymedzenieEdit

Západná hranica Olionovho mora nie je presne stanovená, keďže more plynulo prechádza do Důnskeho (západného) oceánu. Tvorí ju však približná hranica medzi najzápadnejšími cípmi Mogunduru a Numerskej púšte. Južnú hranicu tvoria brehy Erentie. V oblasti Saržarových ostrovov more zachádza až k najjužnejším atolom a hranicu tvoria pomyselné priamky medzi jednotlivými ostrovmi. Následne more obmýva pobrežie Karavanžského pralesa a smeruje na sever, do plytkých vôd Veľkého ústia. To tvorí aj časť severnej hranice, ktorá ďalej pokračuje po pobreží Tyrindoru.

ŠpecifikáEdit

Olionovo more je najteplejšie zo všetkých morí a oceánov. Je zároveň aj najslanšie - samozrejme, s výnimkou Veľkého ústia, kde sa stretáva slané more so sladkou vodou z riek. Ďalšie prvenstvo drží Olionovo more v množstve lodí, ktoré ním prepláva. Križujú sa tu lode z Erentie a Saržarových ostrovov, lode z Mervillu a ostatných oblastí západného pobrežia, lode z riek, ktoré plávajú Veľkým ústím a dokonca aj lode z Oirského (východného) oceánu, ktoré preplávajú riekami a jazerami Elgrundu. Veľké kvantum tovarov a pasažierov transportuje aj Plávajúce mesto Wa'an.

Also on FANDOM

Random Wiki