FANDOM

Mathai Daerthrenas
Mathaidaerthrenas.jpg
Mathai Daerthrenas
 ??
Pohlavie muž
Rasa Elf
Povolanie Cestovatel; šermíř
Vek 52
Príslušnosť Rád Dračieho srdca
Lokácia Puerto del Fuego
Status naživu
Príbuzní Aylin, Hagg -mrtví

Jmenoval se Mathai Daerthrenas. Byl to elf, podivín. Znal ho každý z naší vesnice. Byl to syn bohatého měšťana no a......elfky.

Známá fakta Mathai se svým obvyklým úsměvem přidal k Řádu Dračího Srdce. Jako důvod uvedl zbavení se pout s lidmi.

Vzhled: Mathai je 1,93 metru vysoký, štíhlý, atleticky stavěný mladík se světlejší kůží, která se může pyšnit několika téměř zhojenými jizvami. Oči má temně modré, připomínající oblohu před bouří, vlasy krátké, hnědé. Nos má poněkud klasický, do skoby a ústa úzká. Jeho tvář konečně doplňují skoro neznatelné kruhy pod očima a malé šrámy, které se conevidět zahojí. Není žádný kulturista, ale má svaly, které mu umožňují dlouhé běhy, nějaké to vypětí, ale rozhodně ne zdvihání těžkých předmětů. Na sobě obvykle nyní nosí zeleno-hnědý oblek tvořen z kalhot i trika, přes které má stejnobarevnou koženici z rejnoka. Boty má z velmi silné kůže, upravené a bez jediné skulinky. Přes sebe nosí ještě lehký kabát s kápí laděný do hnědé barvy. U pasu se mu houpou dva meče, jeden u každého boku. Jsou naprosto totožné, elfí výroby y poryty podivnými runami. Oba zda jsou zdobeny čirými smarakdy. Přes rameno má i malý batoh, ve kterém nosí některé potřebné věci. Mezi nimi bývá tuhá deka, dvě větší čutory a nepromokavý obal na jídlo. Přes sebe nakonec nosí i světle hnědý plášť s kápí.

Also on FANDOM

Random Wiki