FANDOM

Leo Tirský
200px
Leo Tirský
posledný princ Amadůnu, zakladateľ Rádu Dračieho srdca
Pohlavie muž
Rasa človek
Povolanie princ, rytier
Vek  ??
Príslušnosť Amadůn, Rád Dračieho srdca
Lokácia --
Status mŕtvy
Príbuzní neznámi

Leo Tirský, posledný princ kráľovstva Amadůnu, zažil na vlastnej koži pád svojho kráľovstva. Bol svedkom masakry svojej rodiny. Sám videl a precítil strasti a úzkosti, ktoré postihol jeho niekdajší ľud. Rozhodol sa pomstiť - vedel však, že nemá dostatočnú moc, ani vojenskú podporu. A tak namiesto nenávisti, zasvätil svoj život láske, boju za mier a starostlivosti o chudobných.

Riskujúc svoj vlastný život, vzal všetko bohatstvo z tajných trezorov v horách Amadůnu, a následne ho predal. Za získané peniaze odišiel do Wa'anu, plávajúceho mesta a tu založil Rád Dračieho srdca. Pod ochranou dračej kráľovnej, Ei, si získaval priazeň mnohých dobrovoľníkov a Rád rástol. Putovali po všetkých končinách známeho sveta, pomáhali chudobným, opravovali škody spôsobené živlami aj bojmi, poriadali stretnutia, aby sa predišlo vojnám a ozbrojeným konfliktom. Rád sa stal najmocnejšou neutrálnou organizáciou v celej Bájnej zemi. Čoskoro si založil vlastné vojsko, ktoré dozeralo nad mierom v hraničných pásmach a bývalých bojových poliach...

Also on FANDOM

Random Wiki