FANDOM

Illireya aen Caellach
Il.jpg
Illireya aen Caellach
 ??
Pohlavie žena
Rasa Súmračný elf
Povolanie  ??
Vek 24
Príslušnosť Rád Dračieho srdca
Lokácia  ??
Status živá
Príbuzní matka Lanaya aen Caellach, otec Zathrion Lorcanský

Charakter Edit

Životopis Edit

Vzhľad Edit

Nikto nevie, čo vlastne zdedila po matke a čo po otcovi, pretože len málokot z mesačných elfov dostane do lona bielu farbu vlasov a tmavšie oči, takmer až s ľudským nádychom. Nad nimi je dlhé elegantne klenuté obočie, ktoré sa zvažujú do malého rovného nosa. Plné pery vytvárajú akýsi neustály úsmev, aj keď má vážny výraz. V podstate má príjemne vyzerajúcu tvár, ktorá sa dosť líši od tej prísnej jej matky, po ktorej pobrala aj vysokú atletickú postavu. Zvyčajne ju stretnete v typickej koženej výstroji lukostrelca, alebo hraničiara, zahalenú v pláštenke, cez plece prehodený svoju primárnu zbraň - luk - a okolo pása zas krátku dýku potrebnú v lese. Okrem iného tam má zavesené aj malé kapsičky so všetkými potrebnými vecami od mešca až po bylinky.

Rodina Edit

Matka: Lanaya aen Caellach Dalo by sa povedať, že je jednou z pomerne dôležitých osôb v hlavnom meste Súmračných elfov. Patrí totižto k jednej z tých, ktoré udržiavajú ochranný a regeneračný závoj okolo celého mesta, tak ako aj Stromu. V Aérdine je to úctyhodné a vysoké postavenie, na ktoré sa dostala nielen svojou tvrdou prácou, ale aj samotným rodovým začlenením. Rod Caellach bol a vždy je verný svojmu odkazu, ako aj svojim zvyklostiam... Takmer každý nový potomok sa cvičí v umení druidstva a mágie, ktoré má za úlohu robiť mesto bezpečným... Niekoľkokrát jej bolo ponúknuté aj miesto v druidskej rade, no vzhľadom na jej nechuť riešiť už aj tak dosť chaotickú politickú situáciu Súmračných elfov odmietla. S Illireyou má pomerne dobré vzťahy, aj keď ju vychovávala prakticky v izolácii od zbytku sveta. Aj napriek tomu, že má jej dcéra plné právo ju nenávidieť, alebo dokonca ju zatratiť, vybudovala si voči nej obrovský rešpekt a miluje ju.

Also on FANDOM

Random Wiki