FANDOM

Devít Koumák
[[Ikona|200px]]
Devít Koumák
Doktor
Pohlavie muž
Rasa Goblin
Povolanie  ??
Vek 35
Príslušnosť Rád Dračieho srdca
Lokácia  ??
Status mŕtvy
Príbuzní žádní

...Jak bych ho mohl popsat? Zakrslej asi tak 80 cm vysokej a polokulatej. Výraznej nos a rty, ale hlavně zelenavé vousy a vlasy s brýlemi na očích. Na sobě povětšinou fialové šaty na okrajích přižehlé. Věčně se za ním táhne pach sýry... Povaha: Od přírody zvědavý typ veselé povahy a věčně nepříčetné dětské lajdáckosti. Koníčky: Vynalézání nových technologií a chemikálií, specializace na střelné zbraně a výbušniny, znalost parního kotle. Způsob boje: Lehká kuše s úpravou na dvě šipky, a kladívko. Strach: Z toho, že jeho vynálezy zůstanou po zadu. Životopis: Narodil se mezi lidmi jako dítě lásky goblina a mladičké dívky. Už od narození si sebou po otci nese doslovnou závislost na zkoumání a vynalézání všeho druhu. Brzce osiřel a ujal se jej kovář jenž se jej snažil vyučit ve svém řemesle. Tak už od mala získal znalost opracování kovu a používání měchů. Všechny vydělané peníze pak spořil a zaplatil si studium na Alchymistické škole věd a vynalézání, kde brzy předčil ostatní studenty díky své povaze a zájmu o obor. To mu po nějákou dobu vyneslo i titul profesora přírodních věd. Po Ukončení působení na škole se dal na dráhu vynálezce. pořídil si drobnou dílničku se sklepem ve, kterém dál vaří své roztodivné látky a pokusy. Občas si vyrazí do světa na návštěvu nějákých míst či trhů, studujíc zvyky a různé zajímavé věci. Mezi lidmi je docela oblíben.

SmrťEdit

Devít zomrel na druhý deň dobrodružstva, keď bol ako pomocný pracovník na vzducholodi X-3000 Turbo rozmetaný na kúsky jednou z turbín. Česť jeho pamiatke.

Also on FANDOM

Random Wiki